Proszę o kontakt

Starszy Analityk ds. weryfikacji jakości Klientów - z orzeczeniem Kraków

Finanse
Marzec 11, 2019
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolskie
Państwo: Polska
Data publikacji: Marzec 11, 2019
Numer ogłoszenia: 6130 Odsłon: 20

Opis

Międzynarodowy bank cieszący się bardzo dobrą reputacją na rynkach finansowych, szuka  pracowników do swojego zespołu Analityków. To co ich wyróżnia, to wartości prospołeczne w zatrudnianiu pracowników. Respektują najwyższe standardy etyczne wyznaczając nowe cele biznesowe. To właśnie dla nich poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko :

Starszy Analityk ds. weryfikacji jakości Klientów/KYC pQC Senior Analyst - w Krakowie.

Tematyka Know Your Customer jest Ci znana? Cenisz sobie pracę zespołową i etykę 
w biznesie? Mówisz płynnie po angielsku? Potrzebujemy analitycznego umysłu, znającego obszar AML. Jeśli czujesz, że szukamy właśnie Ciebie, zachęcam do kontaktu.

Podstawowe obowiązki:



  • staranne i terminowe wykonywanie obowiązków na powierzonym stanowisku,

  • indeksowanie i uzupełnianie dokumentacji dotyczącej profilu ryzyka Klienta,

  • analizowanie ryzyka AML Klientów, w technicznym aspekcie,

  • wsparcie dla Działu Analityków, Team Leaderów w zakresie rozumienia analizy ryzyka,

  • pomoc dla mniej doświadczonych członków zespołu w ocenie ryzyka, wsparcie dla zespołu szkolącego nowych analityków oraz dla zespołu kontroli jakości wprowadzanych dokumentów Klientów,

  • przeprowadzanie badań za pośrednictwem wewnętrznych i zewnętrznych kanałów, gromadzenie i analizowanie dokumentacji zgodnej z wymogami regulacyjnymi KYC,

  • efektywna współpraca z kluczowymi interesariuszami, z wykorzystaniem silnych umiejętności interpersonalnych, w celu zapewnienia satysfakcjonującego rozwiązania bieżących tematów,

  • praca pod presją czasu,



Wymagania:



  • umiejętności analityczne w kontakcie z różnymi Klientami, instytucjami finansowymi, spółkami notowanymi na giełdzie, funduszami, np. hedgingowymi,

  • proaktywne działania biznesowe ze sprawdzoną umiejętnością ustalania priorytetów,

  • umiejętność oceny potrzeb interesariuszy w celu poprawy oceny Klientów, co w konsekwencji pozwoli dostarczyć najlepsze  w swojej klasie rozwiązania,

  • doświadczenie w dziedzinie zarządzania ryzykiem oraz udowodniona umiejętność wspierania rozwoju działalności biznesowej przy jednoczesnym niezawodnym stosowaniu dyscyplin i kontroli zarządzania ryzykiem,

  • wcześniejsze doświadczenie w dziedzinie KYC w międzynarodowej instytucji finansowej, kwalifikacja AML (np. CAMS) w stopniu podyplomowym będą stanowić dodatkowy atut na korzyść Kandydata,

  • umiejętność budowania relacji poprzez komunikację, wpływanie i negocjowanie z partnerami biznesowymi, kierownikami wyższego szczebla, konsultantami, ekspertami technicznymi z całego działu,

  • wyższe wykształcenie po kierunkach ekonomicznych, prawniczych, bankowych bądź biznesowych,

  • wymagane min. dwuletnie doświadczenie w instytucjach finansowych,

  • praktyka prawnicza w firmie z sektora finansowego będzie dodatkowym atutem,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,

  • znajomość zagadnień z zakresu funduszy i struktur korporacyjnych,

  • wiedza i rozumienie czynników wpływających na ocenę ryzyka Klienta,

  • gotowość do pracy po presją czasu ze szczególną atencją i dokładnością wykonywanych obowiązków,

  • biegła znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel),

  • gotowość do pracy w systemie zmianowym,

  • znajomość Lexis-Nexis, World-Check, Banker Almanac będzie dodatkową zaletą,

  • rozumienie Aktu Patriotycznego, Ustawy o Tajemnicy Bankowej bądź pozostałych regulacji prawnych z zakresu bankowości będą przemawiać na korzyść Kandydata.


 
Oferujemy:



  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • ciekawą ścieżkę kariery w międzynarodowej firmie,

  • zwięzły i stały  zakres obowiązków,

  • godziny pracy 09:00-17:00,

  • atrakcyjny pakiet benefitów, w tym ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna.



Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres mailowy:
praca@obpon.pl

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych  sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl


Share by email Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on LinkedIn Pin on Pinterest

Podobne ogłoszenia